Blog voor leden van de beroepsvereniging van fotografen

november 24, 2009

Nodig uw klanten uit voor een ‘proefrit’.

Filed under: Marketing — Tags: , — Francis Tilborghs @ 11:52 am

Op een Nederlandse marketingblog las ik onlangs het advies om klanten met je bedrijf te laten kennismaken op een originele manier. Liefst zodanig dat ze vertrouwd geraken met je organisatie. Vergelijk het met een proefrit als u een nieuwe wagen koopt. Door deze proefrit krijgt u een idee of de auto in kwestie iets voor u is.  Zo willen ze ook te weten komen of u hun vertrouwen waard bent. Als fotograaf zou je opendeurdagen kunnen organiseren, meedoen aan de Vakmansroute van Unizo, een fototentoonstelling inrichten of een workshop organiseren. Alles is goed, zolang de klant maar in contact komt met je werk en je bedrijf.

FT

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

Blog op WordPress.com.

%d bloggers op de volgende wijze: